27 Şubat 2011 Pazar

-Dönerken de Cevahir'e uğradık :)

Dün İstanbul'un en soğuk günlerinden biriydi diyesim var.Öyle bi içime işlemiş ki dünün soğuğu hala içimin titremesi ellerimin buz kesmesi bitmedi...İki hırkayla dolaşıyorum ortalıkta,dünden hatıra...Yanımda ki sümüklü peçeteleri söylememe gerek yoktur sanırım...
Keyfi bi durum değildi dün onca saat dışarda olmak.Yurtta ilaçlama vardı 5 saat gelmeyin dediler bize.Gerçi kızlarla önceden yaptığımız bi plandı dün Taksime gitmek ama o soğuğu görünce vazgeçebilirdik ama olamadı...Neyse çıktık 12de yurdumuzdan...Aldık soluğu Taksimde,bulantılı bi otobüs yolculuğu sonunda...Bu nasıl bi soğuktur,bu nasıl bi rüzgar ve onlar ne kadar soğuk kar taneleridir...Anlatamam.
Ama engel tanımadık o dükkan senin bu pasaj benim gezdik.Mutluda olduk yine bolca gülümsedik yetinmedik kocaman kahkahalarımızdan attık ortalığa...Harika bi yemekle ödüllendirdik kendimizi üstüne o yanlışlıkla bize gelen nefis ikram kahvelerle ısıttık içimizi...Sonrasında artık gitme vakti olsun dedik düştük yurt yolarına...
Ben yağmurlu bi havada dışarı çıktımda ne zaman bi arabanın tepemden aşağı sıçrattığı o çamurlu yağmur suyuna maruz kalmadım ki...-Hiç bir zaman! Yine öyle oldu tabi...Gider ayak ıslanmadan göndermeyelim diye geçirdiler o eşşek kadar çukurdaki yağmur suyunu üstüme...Küfürlerim bağrışmalarım yine havada tabi...
Hiç affetmicem o şöförleri nası olsa öbür tarafta çıkarlar karşıma yok dicem ne affetmesi 5 odun daha atın altlarına...Öylede manyak bi kişiliktir bu barınan:))
Her neyse...
Dünden kalan;bol bol soğuk,bol bol gülücük,en tatlısından sohbetler,alınan minik mutluluklar ve de en köpüklüsünden içimide sıcacık yapan içmeye kıyamadığım bu leziz kahve kalsın kalbimde...


Unutulmayanlardan olsun diye... :)

4 yorum:

  1. Bu günlerde hava çok soğuk gerçekten. geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Kahve eğer dün çekilmiş gerçek bi fotoğrafsa,gerçekten çok hoş..

    YanıtlaSil
  3. evet dikkat edin diyorum bangır bangır çok fena sonu yoksa...teşekkür ediyorum :)

    evet kahve dün bizzat önüme gelen ve benim yudum yudum içtiğim harika lezzettir efendim :))

    YanıtlaSil
  4. üzerindeki çıkan resim de çok özel ve manidar olmuş efendim :)

    YanıtlaSil