16 Mayıs 2012 Çarşamba

Nası kurardık hayalini şu iki günün...

Hiç gitmediğim yerlere gitmek,yeni insanlar tanımak...Pek benlik değildir.Hobi edinmişliğim yoktur yani bunları.
Evet gezmeyi severim,bildiklerimle çok zaman bildiğim yerleri...Ya da tanıdıklarımı daha çok tanımak daha bi mutlu kılar beni daha anlamlı kılar...
Küçük bi dünyam vardır yani benim aslında.Çok da mutluyumdur o dünyada :)
Ama bu hafta sonu en bildiklerimden bi canın yanına gittim.Bilmediğim bi yere,bilmediğim insanların arasına.İyi ki diye anıyorum hala...Arada lazımmış diyorum.Harika insanlar tanıdım,nası güzellerdi bi bilseniz.O kadar cana yakın,o kadar hoşsohbet...

Lisede her şeye birlikte kahkaha atıp,hocalarla birlikte uğraşıp,her şeyi ortak yaşadığımız ve bu gün bile o günlerdeki kadar özel bi can bu sefer bahsedilen.Harika iki kahkaha insanıyız biz.Hele bir araya gelince...
Özlemiştim,gittim sarıldım  doyamadım belki ama yetindim ve döndüm.İyi ki yaptım.Yine olsa yine yaparım diyorum... :)

2 yorum: