18 Ekim 2011 Salı

Gece körü patlaması!Sanırım.

(Yazarken inatla kulağımdan eksik etmediğim,dönüp dönüp dinlediğim melodiyi duyun isterim.Hatta dinlerken devam edin derim. :) )

Pek düzenliydi benim bu mis uykularım.Sanırım haddinden fazla oldu kahve dozu gün içinde.Kısacası,uyku kardeşi beklerim,gelmez.Kızlar uyudu ama 7 numara hala ayakta.
Şikayetçi değilim tabi ki.

Ben hep sevdim gecenin bu karanlığını,sessizliğini.
Hem sakinliğini,hem ürpertici tarafını hissetmeyi sevdim.
Beynimin boşalan gereksiz düşünceler kısmını,yepyeni gereksiz düşüncelerle doldurmayı önemsedim hep.
Kendimle olmayı bildim.Mutluda oldum.
Gece aldığım kararları ayrı tuttum gün içinde düşündüklerimden.Daha doğru olduğunu düşündüm nedense.
Nedense...

Annemi özledim.Evet,böğürme noktasında değilim henüz ama hissediyorum o noktaya az kaldı.
Hadi ayrı kaldığım süre zarfında hergün daha çok özlüyorum kısmı tamamda arkadaş hergün daha çok sevdiğini hissedermi insan.Doğru olabilir,haklı olabilirsiniz;evet sanırım anneme aşığım ben :))
En kıymetlim o...
Kokusu burna gelmekler...


(Yapabilirmiyiz annem şöyle bişey.Ağza layık değilde ne bu şimdi...
"Gecenin bi körü" faktörü nası mühim nasııııı.... )


”Akan zaman değil mesafelerdir”

Biz yeni bir hayatın acemileriyiz
Bütün bildiklerimiz yeniden biçimleniyor
Şiirimiz, aşkımız yeniden,
Son kötü günleri yaşıyoruz belki
İlk güzel günleri de yaşarız belki
Kekre bir şey var bu havada
Geçmişle gelecek arasında
Acıyla sevinç arasında
Öfkeyle bağış arasında.

Okuduğum saatten beri beynimin içinde dönüp duran kelimeler bunlar.
İşledim beynimin her köşesine itinayla.
Unutulmasın sakın diye...
Yağmur etkisindemiyiz yine...
Olmasak ayıp değilmi peki,kulağımda cama vuran damla sesleri varken hala.
Ayıp elbet.
Böyle bi etkiye elbette gönülden tepki.

(Araya bu melodiyide sıkıştırıverin nolur. :) )

”Ayağın kayarsa bir kez
kesilecektir.

Elin götürürse seni
bir başka yola
çürüyecektir.

Ayırırsan yaşamını benden
öleceksin
yaşarken bile.

Geçip gideceksin ölü ya da gölge.
Yürürken bensiz yeryüzünde.”


- Pablo Neruda


Hı hı.Yağmur etkisi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder