17 Aralık 2012 Pazartesi

Hepimiz "pamuk" gibiydik şu iki gün.! :))))

Hafta sonlarında ki hareket beni hafta içinde ki koşuşturmadan çok çok daha fazla yoruyo. İnanılır gibi değil.Yalan yok ben bilmezdim bu kadar enerjik bi insan olduğumu.Yerime oturmak nedir bilmez hallere geliyorum.Herkes şaşkın en az ben kadar "bu ne mutluluk ya baktıkça ben iyi hissediyorum.!" diyen dostlarım var sık sık.Duydukça da hoşuma gidiyo bu,enerjime enerji katıyo şaka maka.
Çiçek Pasajı nası güzel bi yermiş,ne güzel sohbetlere nedenmiş öyle.Yanında dostlarla deli gibi atılan kahkahaların en yakıştığı yerlerden biriymiş aslında.
Bu hafta sonu en güzelinden bi rakı keyfimiz vardı kocaman bi sofrada,sonrasında deli gibi dans edişlerimiz vardı...Sabahın ilk ışıkları vardı...
Buz gibi bi hava ama sıcacık gözler vardı.
Özetle harika bi zaman dilimi vardı şu geçen iki günde.
O kadar çok anı birikir ki bazı zaman dilimlerinde,kısacık da olsa geçen zaman aylara denk anı yaratır geçmişine.
İşte tam da öylesi bi anı bombası yaratabildik diyebilirim.
Hala düşündükçe tebessümden öte kahkaha seviyesinde mutluluklarım var.
Yaşananlar o gümbür gümbür dile getirmekten korkmadığım şey için sesimi azaltmış olsa da inatla diyorum ki içimden en sessiz halimle;iyi ki varlar.

 
PS:Fotoğraflar elime geçer geçmez hemen ekliyorum.Sabırsızım gerçekten :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder