18 Ocak 2011 Salı

Çok atarlandım şu sınav işine...

Nası boktan bi sistemdir bu?Nasıl saçma sapan insanlar sıkıyo benim canımı böyle...Nası bi illetsiniz siz ey üniverstelerdeki hoca kılıklı manyaklar.
Ben anlamıyorumki ne verdiniz ve karşılığında ne istiyosunuz.Vermediğiniz halde istiyosunuz kabul diyoruz uğraşıyoruz onada kıymet vermiyosunuz.Hiç istemezdim bunu ama allah belanızı versin :)


Günü kurtaran tek şey sanırım şu anda kulağımdaki ezgiler olur...Hüsnü Arkan'ın SOLO albümü...Canım benim çok teşekkür ediyorum...Yetiştin yine hemen,inanılmaz keyif veriyomuş bütün şarkılar ben şiddetle tavsiye ediyorum burdan herkese...Özellikle can sıkıntısına bire bir...
Bakmayın ciddi anlamda bu sakinleşmiş halim... :)




4 yorum:

  1. özellikle ilk fotoğraf çok güzel..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim ben :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben ilkay kurada çıkan baykuş için adres istemeye geldim.

    şansınız daim olsun

    YanıtlaSil
  4. çok sevindiiim :) şöyle bişey var eğer bu ayın 29undan önce elime ulaşırsa ben istanbuldayım ama 29undan sonra gelirsede burdurda olucam hangi adres uygundur :) çok mutlu olduğumu söylüyorum tekrar çok çok içten :)çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil