6 Ocak 2011 Perşembe

Elimde olsa ,herkese izletebilsem...

Kulağımda duyar duymaz bu sesi beynimde hemencecik canlanıveriyo o harika filmin harika sahneleri.Filmin başından sonuna kadar,Amelie'nin insanların kafasında çizdiği yüz ifadesiyle izlemiştim filmi.
Kaşlarım hep havada,dudağımdada hafif bi tebessümle...O kadar keyif almıştım yani.
Yaşadığım sürece bıkmadan izlerim dediğim filmlerin en başında...Çok güzel çok.
Sümbül bi video açtı,fonda filmin müziklerinden bi tanesi çaldı...Aniden blogu açmam,bunları yazmam bir oldu.Hakaten çok hoşuma gitmiş bu film benim...Bi kez daha mı izlemeli acaba..?




2 yorum:

  1. çok güzeldi sahiden de.. bir efsane oldu hatta.. renkleri, müzikleri ile bilhassa benim için..

    YanıtlaSil
  2. inanmak zor değil,mutlaka izleyen insanların üzerinde bıraktığı etki önemli diyorum ben...

    YanıtlaSil