17 Ocak 2011 Pazartesi

Poğaçalar olmasa işin ucunda uyanılırmıydı acaba 9:45te?

İçime batar oldu blogu ihmal ettiğim zamanlar artık...Aklımın bi köşesinde sürekli kıpırdayıp duran bi düşünce...Ama sınav zamanlarında elden gelen pek fazla bişey yok sanki...
Ters bi insanım ben kabul ediyorum.Çenem düşer mesela(düşük olduğunu biliyorum ama dahada fenası),aklıma bir sürü film gelir izliyim diye(boş zamanlarımda bi tane bile film bulamam oysa düşündüğüm halde),elimde beklemeye alınmış en az 3 kitap olur örneğin(yine boş zamanlarımda,elimde olan bütün kitaplar okunmuş vaziyettedir ben okumak için tek sayfa bulamam...) ve en önemlisi evimi her zamankinden çok daha fazla özlerim...İşte böyle saçma sapan işler...
Hava yağmurlu iki gündür istanbulda.Aslına bakılırsa ders çalışmak için oldukça uygun şartlarda hava koşulları:)İşte ipe un seren bi neslin evlatlarındanım ben...
İşin özü;bu aralar anlatmak isteyipte uğrayamamak söz konusu buralara.Yinede bu blog işini ne kadar önemsediğimi,sevdiğimi görmek bile aslında beni mutlu etmeye yeter heralde...

Tamda şimdi işte,gözümde bal gibi bir uyku... ^^                                                                               

Annemin tabiriyle diyelim;çitir çitir bi resim olmuş bu( o genelde çiçekli kumaşlara söyler bu ikilemeyi ama bilemedim ben onu sanki görse "mm çitir çitir çok güzelmiiş" der gibi geldi :)

(Peki bu deli divane gelen karga sesi ne böyle bugüne özel?Bi anlamı olmalımı acaba...?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder