2 Temmuz 2011 Cumartesi

Bi nemrutluk ki...

Evime geleli bi haftayı geçti,bitti artık misafirlik.Ben geldikten 3 gün sonra ablamı uğurladık bu sefer İstanbula.Boş bırakmamak lazım dedik...Eğitim için 3 hafta orda olması gerekti.Giderken benim küçük kızımıda götürdü...Bende annemlerin bilgisayarına kaldım böyle...Bi elim eksik gibi,aradığımı bulamıyorum,kuracak cümle bulamıyorum bişey bulamıyorum sanki...
Neymiş,alışmış kudurmuştan betermiş.Elinde olanında değerini bilmezmiş böyle mızıklarmış... :)
O değil tabi dert...Bende bi huysuzluk ki aldı başını gidiyo.Ona buna saydırasım var.Saydırmıyoda değilim ya gerçi,bomba gibiyim resmen :)
Geçicektir tabiki biliyorum onu ama zamanı konusunda bişey söylemek sanki pek olası değil.O yüzden koyvermek lazım gelir diyorum ben... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder