30 Temmuz 2011 Cumartesi

Özet olsun.

Biraz önce ben canımı gönderdim Antalyalara.Kaç yıl önce kurduğu arkadaşlıklarının yanına,hasret gidermeye,eğlenmeye,gülmeye,partilere...Harika olcak biliyorum,iyi gelicek benim anneme.



Lise bi başkadır çünkü hele arkadaşlar en başkadır.Çok özlenir aslında,öyle uzun zamanların geçmesine gerek yoktur hiç;zira 1 ay içinde özlemiştim ben.Neden bitti yahu iyiydik biz demiştik hepimizde.Neyse ama arada buluyoruz birbirimizi işte o anlar kıymetlilerime ekleniyo hep.

Lise anılarımda hep var bu kız..Hep gülerek varız aklımda,hep saçmalarken ama deli gibi mutluyken...Hep dalga geçerken,kimseyi ciddiye almaz,sadece keyfimize itaat ederken.Hep çok severken.Hep yanyanayken.Hala da böyleyken.





Bi de şu kuzucan var...Hani hemen özlenen,yokluğu anında hissedilen.Çok uzun zaman oldu bitmek bilmedi şu ayrılık zamanıda.İple çekilmekte işin özü kavuşmaklar...İzmiiir çabucak gönder benim arkadaşımı ihtiyaç var çok yahu... :)
Belki depreşir iyice özler diye bi kaç resim koycam hemen gelir belkim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder