6 Mayıs 2011 Cuma

Bi daha olsun.Nolur...

O nasıl bi hengameydi...Nasıl bi koşuşturmaydı...
Ama nası güzel bi sesti kulaklardaki...
Gözlerdeki nası güzel bi görsel şovdu...
Şebnem Ferah'ın konserindeydik bu akşam cümbür cemaat...
Yurda yetişmek için;bizi yönetenler hiç genç olmadıkları için,yaşamadıkları için,anlamadıkları için 23.30da koştura koştura girdik yurda...Her ne kadar yarıda bırakmış olsakta o güzelim konseri...Geldik.
Ayazağadan bakırköye...İtü kampüsünün stadından bakırköye...Cehennemin dibinden geldik sanki...Öyle bi koşturma yok...Neyse ki zamanında geldik attık kendimizi yurda...
Bugüne değdi...Şebneme değdi...İyi kiydi iyi ki...
Ne güzel yaptık...
Bağıra bağıra nası güzel söyledim şarkıları...Rahatladım,ferahladım...
Kendime geldim...



-"Bu soğukta geldiğiniz için çok teşekkür ediyorum.
 *Üşüyomusunuuuz?"
(Çok anne çok... ^^)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder