4 Nisan 2012 Çarşamba

Hala söylüyorum,gereksiz yahu şu sınav dediğin

Zaten azcık olan ders sayımın sınavlarının,nerdeyse yarısının aynı güne atılması ciddi anlamda beynime işkence.
Şöyle insana benzer bi şekilde ayarlanamaz mı  bu sınav tarihleri.Ama yok olmaz öyle şey okulumun şanına yakışmaz bi kere.İlla şöyle ağlatır inletir bi kendine getirir,huzura erdirmez.Neyse her şeye rağmen seviyorum okulumu! (Hala çabalıyorum aslında ama biraz iyimser olmak istedim bi an nedense :) )
Neyse.
Annemleri o kadar özledim ki.Yine anlatılmicak türden.Çok ihtiyaç var onlara.Hemen geçmeli zaman denen,bi an önce toparlanıp gitmek gerek.
Koku dediğin pek acayip bişey.Bahsederken bile burnumun ucuna geliveren o şey tam olarak özlediğim koku.
Bazen özlediklerinin kokusu,bazen bi oda kokusu...Çok şey ifade eder istesen de istemesen de.Öyle bişey işte.
Buram buram sınav kokusu var tabi bide,onu da es geçmemek gerek...
Karışık bu aralar hissiyat,sınavların etkisi büyük elbette.
Hemen bitmesi umudu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder