25 Nisan 2012 Çarşamba

İyidir erken kalkmak...

Ben çok severim uyumayı.Ama abartılı severim çoğunlukla.
Sıklıkla sinirimi bozup sabrımı zorlayan eleştiriler alırım mesela.Ama hakkaten çok sağlam uyuduğumu bildiğimden pek çıkmaz sesim.
İçten içe de hep özenirim böyle erken kalkıp koca günü yaşayıp güneşin her saatini gören insanlara.Yalan değil.
Fakat şöyle de bi gerçek var ki;ikinci öğretim denilen bi durumda olan bi eğitim hayatım var.Bahane değil bu gerçekten etkili.
Ters yaşamama sebep.
Geceleri ayakta olup,gün içinde uyuyup,akşamları da okurum ben.İşte budur olan.
Ama havanın böyle mis olduğu zamanlarda üzülüyorum yahu.Gün içinde uyumak ayıp gibi geliyor,güneşe hakaret:)
İşte büyük ölçüde nedenler bunlarken evimden yeni gelmiş olmanın getirdiği yeni uyku alışkanlıklarım da mevcutken,korumak istiyorum şu oluşan düzeni.

Böyle de gaz vermeye çalışıyorum kendime.İdare edin artık napalım,her yolu denemeye çalışıyorum...

 

Biri bana bu köpeğin aslında gülümsemediğini,bana öyle geldiğini söyleyebilir mi? Yoksa bulup geberticem severken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder