22 Nisan 2012 Pazar

bu sefer 17 numara :)

Yazamadım uzun zamandır,evet farkındayız:) Ama neler oldu şu geçen zamanda dersen hem pek bildiğinden hemde en güzelinden...İlk günüme minik bi heycan kattım sonrası alabildiğine huzur dolu.Kafa rahatlaması bahsetmek istediğim.Uzun uzun dinledim kendimi...Hani nasıl söylemeli,arındım sanki beynimdeki fazla yorucu düşündüklerimden.
Yeni yorucu düşüncelere yer açtım özetle :)
Yoldayım şimdi İstanbula doğru sakin sakin gidiyoruz güneş kardeşle.Harika.Çok özledim İstanbulu bu defa da...
Bi daha ki ev macerası ne zamandır bilinmez.Çok sıkı bi şekilde tembihledi annemler,bi daha öylesi bi süpriz yok kalbimize iniyodu,diye.O yüzden gayet bangır bangır haberdar ederekten gidicem bi daha ki sefere...
Yol üstünden bi not olsun istedim.
O kadarcık.
 :)

1 yorum: