13 Şubat 2012 Pazartesi

Bi başkadır onlar.Biliriiiim...

Lisede birlikte olduğum insanlar "hayatımın en başkaları" diye ayırdığım köşede sağlam bi şekilde duruyolar...Ve öyle hissediyorum ki hep de orda kalacaklar.O kadar güzel şeyler paylaşıldı ki o canlarla,o kadar çok anı var ki hafızalarda,değerleri dahada katlayıp çoğaltan cinsten...
O kadar çok güldüm,o kadar çok kahkaha patlattım,o kadar çok mutlu oldum ki ben geçen gün...Aman Allahım böyle bişey olamaz... :)
Öyle güzel ki hepsi de,o kadar sıcaklar ki...
Hepimiz büyüdük belki,kocaman olduk görünürde ama gelin bize sorun onu bide...Hala o lisede ki deliliklere tam kadro katılmamız,birbirimizi bulunca çocuklaşmamızdan...Birbirimizden güç alıp daha da cıvıtmaktan belki...Hepimizin fırlamalıkları ayrı...Herkes kendine has ama herkes bi o kadar bir.O kadar özel bi duygu ki...Hele yaşadığım bütün insan ilişkilerimi hafızama alıp ölçüp tarttıkça...
İşin özü,her daim yanımda istesem de onları,bu ara ara buluşmalar yetmese de bana hiç,o dostlukları için kocaman teşekkürlerim var onlara.Sevgi büyük,kıymetleri kocaman.Bin teşekkür o zaman.Ne bini çokbin teşekkür...
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder