16 Şubat 2012 Perşembe

Gitmek gerek.Daha uzaklara.

İnsan dediğin tuhaf bi mahluk aslına bakarsan...
Doyumsuz bi kere.
İstedikçe isteyen tipten,hepside...İstisnasız.Bakmayın öyle "çok bişey istemiyorum"cümlesini dilinden düşürmeyenlere,her defasında bi sonraki cümle "şu olsun yeter!" olur istisnasız...
Yalan yok.
O "şu"lar da her gün değişir,an'a bakar ne geçtiği gönülden.Oynak bişeydir yani aslında...
Bundan bi 5 sene kadar önce tepine tepine istediğim şey neydi? -İstanbul... Biliyodum orda iyi olacağımı,bana iyi geliceğini.Öyle oldu.İyi geldi,iyi ki gittim diyorum hala.
Yine olsa yine giderdim diyorum çektiğim acılara,umutsuzluklara rağmen.O kendini bende kendimi affettirdim son olarak.Aramızdan su sızmaz,kesinlikle...
Ama şu sıralar İstanbul bile az geliyo sanki...
Daha'sı işte.
Gitmem gerek... Ama kısa bi sürede ama biraz uzun bi süre sonra...Bu ülkeden çıkmam gerek. Nasıl istediğimi anlatabilsem keşke...Gelişmek gerek.Kapanıp kalmak olmaz.Sormak,bulmak,öğrenmek gerek...Aslında doymamak en güzeli.Hep istemek en iyisi...
Birz önce annemle mutfakta yemek hazırlıyoken,çok istiyorum gitmeyi anne dedim aniden...Kafasını bile kaldırmadan "öyleyse kesin yaparsın,gidersin"dedi birden...Sonra da bakıp güzel güzel gülümsedi,sıcacık yaptı içimi.Nasıl güçlü hissettim,nasıl iyi oldum bi bilse...Evet dedim sonrasında,giderim...Yaşamak gerek dedi,istediğin her şeyi yaşa...
Bi yerinden başlamak lazım...
En çok istediğim şeyler listemin ilk sırasına oturttum bunu.İlk fırsatta bi yurt dışı lazım.
Umarım kısa bi zamandır.Ama beklerim...İstemekten vazgeçmemem yeter...İstediğim sürece,bilirim ki olacak...
İlla ki olacak.
Biliyorum...
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder