7 Şubat 2012 Salı

ilk ve son "mesaj" içerikli yazıdır.

Bu blog oluştuğunda aklımda olan tek şey,geçmişimi unutmamaya dair bi adım oluşturmaktı...Sadece "benim" hislerim,düşüncelerim,kızgınlıklarım,kahkahalarım, yaşanmışlıklarım; benim "hayatım" vardı...Amacım da buydu.Amacım hala bu.
Bi başka düşünceyi etkilemek,başka bi düşünceye başka bi düşünce ulaştırmak düşüncesiyle bi adım atmadım hiç bi zaman.Hem kendime hem bi başkasına yapmadım bu yanlışı...
Zaman zaman hoşuma giden şeyleri de ekledim,gün olur sadece benim hayatım yorar beni,araya başka renkler koymalı,düşüncesiyle...Ama yine,ben istedim sevdim belki de etkilendim diye.Yani yine kendime dair...

Yani diyeceğim o ki,burası benim hayatım belki,günlerime ortak...
Ama hepsinden önemlisi içimden geçenler.
O kadarcık işte.
Daha fazlası değil.
Kimseye değil bu yazılanlar,sadece şahsıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder