24 Şubat 2012 Cuma

Uykukarşim ver sen elini :)

Aslında güvenebileceğin bi omuz,bi kaç fikir,belki elini tutup sadece göz göze gelebileceğin insanlar varsa çevrende korkmak bile güzel olabilir bazen.Her şey insanlar için demişler ya,öylesi işte...
Kıymet vermek hep bi başka ama kıymetliler hakkaten bi başka...Sırtını yaslayabileceğin insanların varlığını bilmek şöyle bi oh dedirticek cinsten tam...

Diyorum ya hep,arkadaş dediklerimden yana hep şanslı oldum ben...Ne zaman sıkıştım,korktum;sırtımda beni fazla fazla mutlu etmeye yetecek kadar el buldum "korkma sakın"diye beni yüreklendirip bana destek olan...
Bilirim nası kıymetlidir o an...
Bilirim o anlarda ki kafa patlatmalarının benim huzurumun daim olması için olduğunu...
Bilirim verdikleri sevgileri...
Ve bilirim ki o an var olan bütün insanlar ömürlüktür hayatımda.Bazen gitseler bile.
Demem o ki,yalnız değilsen eğer korkmak bile kabul görür aslında.

Bütün bu hissettiklerim hayatımdaki önemliler içinde geçer bence,hissedilir.Sanki onuda biliyorum... :)
Bilinsin istediğim bişey var ki,elim omzunda...
Gözüm üstünde...
Dilimde de bi çift söz.
"Gebertirim sana bişey yapanı!"
O kadarcık işte...
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder