17 Ocak 2013 Perşembe

Koş Gülşah koş koş koş...

Sürekli bi koşturmak,durmadan düşünmek,dinlenmeden tekrar tekrar yorulmak var uzun zamandır...Çok çok uzun zamandır hatta.
Durmamam lazım çünkü,biliyorum.
Hiç bişeyi ölçüp tartmamam,çok uzun süre dinlememem lazım kendimi.
Olup biteni,insanları,günleri çok fazla sorgulamamam lazım.
Güzel bi heyecan var içimde şu sıralar.Hayatımda başarmak istediğim şeyler adına önemli bi adım daha...
Bazı şeylerin yoluna girmesi için,artık hayatın biraz da olsa benden yana olması için,ödemem gereken bedeller olduysa şayet,ödediğimi düşünüyorum ben.Gönül rahatlığıyla diyorum ki,güzellikleri hak ettim.
Dilerim devam eder bu heycan,dilerim güzel bi sona bağlanır...
Şu sınavlarımı da bitirebildim ya daha da bişey demiyorum.Gönül isterdi ki hiç yara bere almadan tertemiz geçip gidiyim hepsini ama ,yok olmadı.Bütlere artık kısmetse diyorum :)
Onca koşuşturma içinde iyi bile dayandım diyerek pohpohlanma ihtiyacımı da karşılıyorum,napıyim ki ben kütüphanede bile yattım şu geçen zamanda,ben söyliyim siz anlayın :)

Annemleri çok fena özledim çok.Tek şikayet konusu bu hayatımda.Ben onlara gitme zamanımı kısaltmaya çalıştıkça uzuyo sanki kendiliğinden.Elimden geleni yapıyorum o zamanı kısaltmak için ama bakalım...Tez vakitte kavuşmaklar umarım...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder