30 Ocak 2013 Çarşamba

Kıymetli mis zaman.

Tam olarak aradığımı buldum diyebiliyorum ben.İstediğim de özlediğim de beklediğim de buydu işte,bu sessizlik.Bu boşvermişlik ama bi o kadar bu önemseyiş...
Uzun zamandan sonra ilk defa dördümüz birlikteyiz biz.
Ablam da dahil bize bu aralar yeniden.
Harika oldu böyle,tesadüf bizden yana işledi bu defa sanki.
Hepsini çok fazla özlemiştim zaten onu gayet iyi biliyodum ama şu bana kalan zamanlara duyduğum özlemde ayrı bi boyuttaymış,fark ettim.
Kendimi dinliyorum,kendime geliyorum özetle ben bana çok iyi geliyorum burda.
İki günde hiç bişey yapmamış olsam bile çok fazla şey yaptım aslında.
Sessizce farkında olmak bazı şeylerin sadece bana özel.
Ve bu kadar özellik benim için hep bambaşka kıymetli.
Özellikler de güzellikler de hep kıymetli evet ama sadece bana özelse ve benden başka kimse göremezken ben farkındaysam bazı şeylerin,her şeye bi bu kadar daha anlam yükleyip kıymet kazandırmam için en gerçeğinden büyük bi geçerli neden bu benim için...(ne uzun cümle oldu bu böyle:) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder