30 Ekim 2010 Cumartesi

Büyümüşümde ev gezmelerine gider olmuşum ben!

Gayet sıradan bi güne başlandı bu sabah..Yoktu bi değişiklik gerçekten...Aklımızda nası çalışcaz yahu? düşüncesi,köşede yığılmış notlar,yastık altında okunmayı bekleyen kitaplar,üstümüze bi miskinlik...Ama ilerleyen saatlerde Özlem sayesinde az biraz değişiklik bulduk.Ev gezmelerine gittik biz bu güüün!...Anıl,Sümbül vee ben.Ders çalışalım biraz dedik yok dedik hık dedik mık dedik ama dayanamadık tamam dedik en sonunda geliyoruz biz...Ne de olsa bi ev ortamıdır davet edildiğimiz yer...İçten içe gidelim diye kurtlanıyoruz ama sınavlar varya baş belası...Dedik gidip gelelimde bakarız icabına.Hakkatende öyle oldu!Gelir gelmez başladım çalışmaya devam edicek gibi de hissediyorum hani...(Dilimi de ısırdım,tahtaya da vurdum..)
Çok tatlı bi çift Özlemle Ömer..Öyle de güzel yakışıyolar ki birbirlerine de o çok cicik evede...Nazar değmesin uzak olsun...Çok güzel ağırladılar bizi pek mesut bahtiyar olduk :)Unutmaya kıyamayacağım bi gün olsunmu? dedim otobüste camdan dışarı bakarken...Olsun dedim olsuuun kıyılmaz bu güne hiç,unutma.


Söylemiştim sıradan bi gün diye..Ders çalışma çabaları bu sıralar fena sıkıyo canımı...

Çok marifetliyiz çook...Söz konusu yemek mi?-Dört koldan değil on dört koldan girişiriz her bişeylere.. :)

Mmmmm...Ömer enişte pastasıı...Kokusuda tadıda hala aklımda...Uzun bi sürede çıkcak gibi değil...Burda yapım aşamasında hala,keşke son halininde bi anını yakalasaymışız :( Ellerine sağlık afiyet oldu çok fena.. :)


Allahııım salata yapıyorum ben kaçın! :)


Eveeet kadro budur!Bu kareyi çeken kuzuyu unuttum mu? Hayır tabii Sümbülcük var bide orda,orda işte senin olduğu yerde tam olarak..:)


Nasılda güzel ağırlarmış arkadaşlarınıı canım beniim eksik olma hiç hiç.. :)


Hımmm...Huzur kokusu var sanki burnumda...Evet evet düşündüm de var hakkaten... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder