23 Ekim 2010 Cumartesi

Yaptık mı? -Yaptık..!

Günü yaşarken farkına varmak zor belki ama bugün başkaydı...Her anında dedim ki "bugün bambaşka...!"Farkında olmadan 2 sene boyunca hayalini kurduğum bi günü yaşamaktı başımdan geçen...Yanımda yine deli gibi sevilesi bi can dostuydu var olan...Suç ortağım her durumda,yol arkadaşım en zor zamanlarda,bütün kahkahalarıma ortak,en güzel sohbetlere dahil...Daha ne olsun ki..? Yetmezmi can kadar sevilmeye...Yine kolkola omuz omuza yürüdük yollarda Anılım'la...Kikirdedik bol bol...Konuşmadan anlaştık...Bakışmadan gördük olanı biteni...İçtik...Dertleştik...Ben sustum o devam etti o susutu ben devam ettim sonra yine ben sonra hep ben...Anlaşıldığı üzere gevezelik benim payıma düşen bu aralar...


Çok fazla şey istemiyorum aslında.Biraz mutlu olsun içim,huzur bulsun...Artık üzülmesin kalbim,düşünmesin!Çocuk olsun biraz yaramazlık yapsın izin veriyim olana bitene göz kırpıp görmezden geliyim?Nasıl anlatmalı?Mmm...



 (düşün allah düşün pozu bu evet evet eminim ben! =) )



 (Farkında olmadan aynı açıdır bu yakalanan iki resimdede...)




 (iyi ki tanıdım,iyi ki sevdim,iyi ki var,her şey iyi ki o'na dair... )


-Çok bir şey değil...Bir avuç bilyeydi özendiğim...İsterdim ki, avucuma alıp ovuşturduğumda bana eski günlerden gıcır gıcır şarkılar söylesinler...Eğilip baktığımda dünün gökkuşağı renkleri sönsün cam kürelerin içlerinde...Çarpıştıklarında neşeyle yuvarlansın, birbirini kırıp dökmeden… İşte aynen budur benim demek istediğim bu sıralar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder