31 Ekim 2010 Pazar

Geçip giden(huu-u) zamanları(huu-u) bir yerlerde bulsam...

Bomba patlamış bomba.!İstanbul'da,hemde Taksim'de...Hımm..Var mı peki istanbul'da,kaybettiğinizde canınızı fazlasıyla yakacak bi değer..?Haberi duyar duymaz telefona sarılabilceğiniz bi telaş...
Hala İstanbul'da can yakabilcek değer kategorisinde bi insan olabilmek?Mutlu mu oldum ne ? :)
Havada o kadar güzel ki...İlla diyoki "iyi hisset bugün kendini,ben yanındayım!"İnatlaşmak yok bugün kanımda sanki,pek uyumluyum..."Tamam.." diyorum.
Ama hala annemi çok özlüyorum.İnatla kokusunu bekliyorum,kollarını istiyorum...


Yalan ki...Hiç doğru değil bu...Benim annemin eli değmiş gibi değil ki...Anlarım ki... :(


Bu yüz ifadesi nası bişeydir ben çözemedim işin kötüsü Anılımda çözemedi...Ama bu güne dair bi haldir neticede...

"Bu son! bi kezcik daha dinliyelim sonra açmicam olur mu Anıl?" diye diye milyon kere dinlediğim bi şarkı oldu bugün için bi kez daha dinler miyim?Tabi ki!Anılıım hadi bi tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder