24 Ekim 2010 Pazar

Uzatmaya gerek yok özledim işte!..



Doğrusunu söylemek gerekirse pek iyi değildir benim aram çocuklarla...Ama bu başka...Yanımda olsa içime sokarım bu kuzucanı o derece ısındım...ilk anda ne geçer ki bu kareyi gören bi insanın aklından?Benim aklımdan geçenlerin kaçta kaçını hissedebilir...Neyse uzatmaya gerek yok hissiyatlı şeyler bunlar,derin şeyler girmek yersiz :)




Çok özledim.!evimi...annemi...babamı...ablamları...yastığımı...arkadaşlarımı...özelleri...
Hiç öyle edebiyat yapmaya lafı dolandırmaya gerek duymuyorum!Beylik laflarda yersiz...Özledim be kardeşim işte daha ne söylemeli...






"O ana dönmek istiyorum!"dediğim anlarım var benim birde...Mesela budur onlardan biri...Kahvedir beni kendime getiren en etkili şey...Kendime gelmek için etkilidir tabi ama özel bi bağımız da var bizim kahveyle ben buna inanır oldum artık...Nerde olsak bulur olduk birbirimizi ben gitmesem o bana gelir oldu...Tuhaf dimi? :)Derindir kahve kokusuda konusuda çoook.. Bi gün uzun uzun anlatmalı bak onu düşündüm şimdi...Evet evet       böyle olmadı...mmm..özel bağ mağ dedik o kadar...                                                                                                                          
 





Özel bağ demişken...Bide siyah-beyaz fotoğraflarla vardır aramızda etkili bişey?Ne olduğunu bilmem ama vardır işte kıpırtılı bişeyler...Hüzünlü gelir bana,eskimiş belki ama anıları üzerinde kalmış derim hep...Bi balık burcu olduğum böyle zamanlarda çıkıyo ortaya...Seviyorum hüznü...Zaman zaman yakıştırıyorum her yüze...Ama sanırım en çok kendi yüzüme...

ps:Annemin o gripli sesi mahvetti beni burda kıyamam çok fena hallerde...özlemekler diz boyu olunca daha mı bi içim titredi bilmem...çok seviyorum annem seni...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder