25 Ekim 2010 Pazartesi

**..seni gidi bal böceğii.!

Gecenin bu saati'diye bi giriş yapmak benim işim değil...Gayet normal bi saat dilimidir çünkü içinde bulunduğumuz.!Yurt ortamıdır,öğrencilik halleridir,içilen kahvelerdir,odanın sürekli bi kıpırtı halinde olmasıdır,ders çalışma zorunluluğu olupda çalışmamış olmanın verdiği iç huzursuzluktur,ikinci öğretim olmanın verdiği rahatlıktır velhasıl bahane çoktur :)İşte bu sebeplerden ötürü böyle işlerle uğraşıp zaman geçirmek şu an yaşanan...O kadar çok şey gelip geçiyoki aklımdan...O kadar çok şey istiyorum ki..!




En kısa zamanda buralara gitmek geçiyo içimden mesela...




Böyle resimlerim olsun istiyorum...Alakasız olsun ama olsuun...




Kanatlarım yok belki ama uçmayı hissetmeme yardım eder belki diye bisiklet istiyorum...Sadece bisiklet değil tabi dileğim böyle cicikli elbiseler giyip eteklerimi uçuştura uçuştura uçuşmaklara karışmak istiyorum...



Veee...Şu sıralar en çok gözüme takılan şeylerden istiyorum...Topuklu ayakkabılar istiyorum renk renk...Ama sanırım öncelikle,nerdeyse boyum kadar olan topukların üzerinde durabilme gücü ve cesareti istiyorum kendime...
Mümkün müdür acaba...?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder