3 Kasım 2011 Perşembe

Bi iyi ki daha

Bu gece ben hep içimde olan bişeyi yaptım!Hep istediğim şeylerden bi tanesini gerçekleştirdim...Zahmetli oldu ama oldu.Biraz soğuk biraz bilinmezlik biraz başağrısıydı sorunsallar ama mühim değildi...
Dün geceyi dışarda geçirdim,İstanbul'da,kısacası.Sabaha kadar sokaklardaydım.Tam olarak 7de odada buldum kendimi:)
Günün ağardığını pencereden değilde pencerelere bakarak bekledim bu sefer.Taksimi bu kadar boş,sakin hayal etmeye çalışırdımda yakıştıramazdım,yakışırmış gördüm...
Sade bi kahveyle kendime geldim keyfime keyif katarak sabahın beşinde.
Bol kahkahalar,çokca dans etmekler,şerefimize kaldırdığımız kadehlerimiz var düne ait...
Özlemcim iyi ki doğdun,iyiki yaşattın bu geceyi bize en azından sebep oldun!. :)
Yorgunluğu falan fırlatıp attım bi köşeye,bu geceye dair herşey  iyi ki olsun...




Seneye aynısından bi daha.Tamam mı? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder