28 Kasım 2011 Pazartesi

Bi uyandım baktım ki gece olmuş !

Sinir küpüyüm aslında bugün.Evet evet tam olarak bu bugün başımada dolaşan...
Yahu o nasıl bir geceydi...Nasıl inatçı bi uykuydu ki bi saniye bile uğramadı tüm gece.
Yatağın içinde dönmekten,gece boyu öksürmekten yoruldum sadece.Gece boyu olan sadece bu!Dinlenmişlik falan yok hiç...Kalktığımda daha bi yorgundum doğal olarak.
Ayarının kaçmasına öyle müsait ki uyku konusu.Hep böyleydi,hep böyle devam edicek sanırım.Bi anda tepetaklak olabiliyo her şey ,Allahım çıldırmalık tam ya.
Bıraksalar 3 gün uyurum bu aralar yine...Deliksiz hemde...
Biraz depresyona falan mı giriyoruz biz napıyoruz yahu...
Uyku kardeşimde olmasa yanımda,daha fena hallere gelirim ya,neyse ki o var her daim yanımda bana eşlik etmekten bıkmayan...
Sever sararım onu,oh mis... :)

1 yorum:

  1. uykusuzluuk ve uyuyayamaak çok sinir bozucu cidden :)

    YanıtlaSil