1 Kasım 2010 Pazartesi

Bir karmaşa kii sormayın gitsin...

Koca yaz yolunu gözlediğim sezon bu muydu? diye kara kara düşünmeme sebep bu aralar olanlar...En beklenmeyen yerden aldığın zaman darbeyi daha bi canın yanıyo...Hiç ummadığın zamanda vurulmanın şaşkınlığıda cabası...Neler düşlemiştim neler...Planlarım vardı, vaadlerde bulunmuştum kendime,sözler vermiştim ve ulaşmam gerekenler vardı yola çıkarken...Belki hala var bunlar beynimin bi köşesinde peki ama gücüm?
Yoruldum yahu!Ben ne zaman insanları tanımayı öğrenebilirim acaba?Benim hiç umudum yok hiiç...
Etüt salonu beni çağırıyo acı acı ama ondan önce Sümbül'ün hazırladığı meyve tabağıdır beni çeken...Uğramadan olmaz...Koyverdim gitti...Ne haliniz varsa görün be :))


Uzansam böyle çayır çimen oohhh...Tek derdim gözümü alan güneş olsa...Sonra desem kii -gel keyfim gel... :)


Tam olarak ruh halim böyle bu ara yetişin ne hallere geldim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder