11 Aralık 2010 Cumartesi

Başka bişey mi isteseydim acaba :)

Bişey söyliyim mi?
Kış gelmiiiiş..:)
Sabaha pek nemrut açtım gözümü yok dedim bu gün iyi uyanamadım sanki.Öyle keyfi bi nemrutlukta değil aslında deli gibi ağrı çekiyorum.Ölmeme az kaldı diyorum ara ara giren sancılarla o derece diyelim.Sesim soluğum bile çıkmadı bi süre.Odayada bi sesssizlik çökmüş haliyle,hava kapalı ya...Sessizliğin büyük boşluğuna düştü kulaklarım işte o ara.
Ama nemrutluktan eser kalmadı sanki.Perdeyi açtım ve ne gördüm?
-Evet kar yağıyo:) Çok mutlu oldum.Nedeni yok işte kar mutlu etmezmi insanı hiç.Hele ki sıcak bi ortamın penceresinden uçuşan kar tanelerini izleyebilme şansına sahipseniz.Dışarda olmak zorunda olan,sıcak bi yere gidemeyen insanlar için dua edebiliyorum şimdilik sadece.Umarım günün birinde daha fazlasını yapabilme gücümde olur elimde.
Kar yağmasaydı bugün çekilmezdi hiç çekilmezdi...
İyi ki :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder