31 Aralık 2010 Cuma

Yepyeni mis gibi bi yıl...Heyecan..

Nerlerdeyim ya ben kaç gündür...Ayıp benim bu yaptığım,kınıyorum kendimi...Ev özlemiyle yanıp tutuşuyodum ya hani işte ortalıkta olmadığım süre zarfında doydum efendim evime..Şaka maka kocaman bi yıl daha bitiyo bugün. Sevinenler...Üzülenler...Bekleyişler...Kucaklaşmalar...Dönüp baktığımda,en büyük mutluluklarda,kahkahalarda,yana yakıla ağlayışlarımda şu 20. yaşımda oldu sanırım.Hani şu biten yılda...Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir diyenlerdenim yine.Canım ailemle birlikte karşılamak oldu niyetim bu yeni yılı.Annecimle güzel bi sofra tasarladık kafamızda...Börekler,mezeler,püreler,soslar...Mmm...Yeni yıla yakışan cinsten bi sofra olcak yine eminim.Onun eli değsin yeter zaten.Normal olmadığını biliyorum onun ama adını da hala koyamadım tam anlamıyla...Kısacık sürede onlarca şey nasıl çıkar o bünyeden.Ondada iki el bendede...Ben bi tane şeyle uğraşırken o nası 4 şeyi idare edebilme kabiliyetine nail olmuş bi varlık.Sorarım!Şaşarım bide...Neyse neyse bunu sonra daha geniş bi zamanda sorgulamak lazım.
Efendim öncelikle sağlık diliyorum dünyaya,sonrasında herkesin kalbine huzur,hayatına kocaman mutluluk ve gönüllerden geçen başarılar diliyorum tüm samimiyetimle...Büyük umutlar var minik kalplerde biliyorum...Herşeyin gönüllerden geçtiği nitelikte olması temennim...
İyi yıllar olsuuun... :)


Her güne apayrı gülümsemeler,kocaman kahkahalar,kikirdemeler ve çok çok sevilen insanlarla içilen sıcacık kahveler diliyorum kendime izninizle...Mümkünmüdür? :)

1 yorum: