23 Aralık 2010 Perşembe

Gidiyomuyum ben ya.? :)

Yarın sabah yolculuk var efendim.Nereye mi?Evime gidiyorum:)Bi aydır yurttayım ama haddinden fazla özledim yine evimi annemi babamı ablamları...Sabah 8:30 dur yolculuk saati.Hazırlanırım biraz sonra.
Bir heycanlanmak söz konusu.Her yolculukta az veya çok kıpırdar içim,biraz mutluluk olur biraz karışıklık.Ama bu güzel bi yolculuk.Varılması söz konusu olan yer evimdir yahu nası güzel olmasın...
Anneme yarın akşamki yemek siparişlerini bile verdim iki gün öncesinden.Nası kötüyüm nasıı...İlla yorulcak o kadın.Koştur koştur gelcek okuldan bide can hıraç yemek yapmaklarla uğraşcak.Ama olsun ben gidiyom ya bişey olmaz bi güncükten sanki:)


Arkada minnak bi tavşan var mıkır mıkır enginar temizlemeklere kalkışmış sanki ... :)


Dadişimin nişan günüydü bu gün...Amanın nası bi hengameydi o...Bereket bulabilmişiz birbirimizi,anlıkda olsa bi kareye düşebilmemiz güzel :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder