22 Aralık 2010 Çarşamba

Bu gün okunur aga :)

Bu gün değişik bi gün,güzel bi gün ama.Neden mi?İlk olarak hava çok güzel normal olmayan cinsten...Pırıl pırıl bi güneşten ve yumuşacık bi havadan bahsediyorum.Normal insanlar gibi gayet makul bi saatte kalktım bugün!!
Söylemezsem eksik olur sanki evet 8.30da açtım gözlerimi.Zor oldu ama çok zor olmadı,başardım:) Kalktım giyindim güzelce.Hiç huyum değildir ama diyorum ya değişik bi gün diye;çikolatalı ekmek yedim sabah.Hiç üşenmeden sürdüm ekmeğimin üstüne?Bide güzel yedim ki afiyetle...
Keyifler yerinde yani.Tamam bunları gayet bilinçli bi şekilde yaptığım tartışma götürmez ama nihayetinde çarpıyo bu bünyeyi erken kalkmak...Bi göz açıksa emin ol diğeri kapalı...Diğer gözü açan etkende yolumun üstünden aldığım iki kitap oldu:)Uzun zamandır aklımda olan iki kitap,ikiside mevcut ve ikiside uygun kitaplar bölümünde...Gelde mutlu olma,gelde hoplamasın içindeki balık...Kaptım hemen tabi,alıyorum ben bunları dedim.Ne çabuk dedi yanımdakiler..Eee dedim hazırlıklıydım önceden,sağlamcıyız ya... :)Katre-i Matem ve Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk.İlk defa tanışıcaz İskender Pala beyle.Bakalım yakalayabilcekmiyiz birbirimizi.Öncelik İstanbul'da Aşk'ın olsun diyorum ben.İsterim ki Babilde ölüm olmasın ama İstanbul'a hep yakışır aşk denen.Sonrasında Katre-i Matem...
Derslerime girdim...Bişeyler atıştırdım...Mis gibi yeni kitaplar aldım...
Yurttan çıkmamı gerektiren bi durum yok şimdilik...Duşumu aldım...Kirlileri attım makinaya...Saat daha 3...Miskinliğin ve kitap okumanın dibine vurulur mu?Soru mu oldu şimdi bu...Benimki de laf işte... :)




  
   "^_^"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder