7 Ocak 2012 Cumartesi

Bi çene düşmesi ki bu...

Bazen nesnelere öyle fazla anlamlar yükleyip,bişeyleri başka şeylerle o kadar özdeşleştirebiliyorum ki,şaşıyorum kendim bile.
Akşam yurda dönerken,o fındık burunlu koca gözlü minik adamı içime katmamak için direndiğimde elimde nergislerle annemi düşünüyodum elbette...Bi anda burnuma gelende annemin kokusuydu,başka bişey değil.O kadar tatlı çiçekçi bi oğlan çocuğu olabilir mi...Gerçi ona da çiçekten başkası yakışmaz ya illa bişey satacaksa.
O kocaman gülümseyişi görmenizi o kadar isterdim ki ama çok isterdim çok çok.
Bi anda toparlanıp,kendinize gelip,içinizin ısındığını fark edip,aynısından kocaman bi gülümseyişinde sizin dudaklarınıza yerleşmesinin keyfine varın isterdim.O kadar kıymetli işte bazen bi tebessüm.Bazıları düşündüğünüzden çok daha fazla etkili.Saatlerce aklınızdan çıkmayıp,telefonla annenizi arayıp o gülüşün sahibini dakikalarca anlatmanıza sabep olabilecek kadar güzel...
Özetle,bi nergis buketi gördüm,annemin kokusu geldi burnuma...Şimdi yanımda kolkola yürüdüğüm o olsaydı;almıştık bi demet,koklarken ayıla bayıla eve gelip en güzel köşesine yerleştirip,sık sık gidip koklayıp,arada sırf bi bakış atmak için o odaya uğrayıp çokca mutlu olmuştuk varsaydım.
Yinede kolkola yürüdüğüm insanla aynı heycanla yurda getirebilmiş olmak o buketi,en iyi gelen şey oldu bugün.(Hala o insanla kardeş olma ihtimali üzerinde duruyoruz biz,ondan belki.) Yine kavanoza koyup odamızın en güzel,en görünür yerine yerleştirdik nergislerimizi biz.Arada bakışıp mutlu oluyoruz.Odaya girince kokusunu içimize çekip,oh ya! diye onay bekliyoruz.
3 saatlik envanter çalışma seansının üstüne en iyi gelebilecek şeyi keşfettik biz bugün.(Ne kadar teşekkür etsek az envanter hocamıza. :) O olmasa patlamıştık bugün.Harikasın Tamer.O kadar teşekkür işte,ne kadar bildin sen :) )Hani ihtiyacınız olursa bigün şayet,o beyin patlamasından sonra ne kendime getirir beni diye düşünürseniz,hemen en güleç çiçekçiden bi demet nergis alıp koyun en kıymetli köşeye.
Gerçekten çok etkili...

1 yorum:

  1. o küçüğün kocaman gülümsemesine karşılık verdiğin senin kocaman gülümsemeni görmek,
    bu tomurcuklar da açıcak di mi açar yani hı diye markette bile merak etmek sonra buketi elinden kaptırmak en hızlı olduğu gibi en tatlısından da
    :) o kokuyu geçtiğin yere bıraka bıraka gelip ve "en kıymetli köşe"de depolamak evet biraz harap olmuş bitap düşmüş aklı yerine getirmek için birebirmiş :))

    YanıtlaSil