3 Ocak 2012 Salı

Şapşallaşırsın hatta!

"Hatırlayarak yaşamak boynumuzun borcu;ama ölürdün unutmasan!"
Güzel bi şarkı bu evet.
Az da olsa anlaşılmaya çalışarak bişeyler anlatmaya çalışan cümleler kıymetli her daim.
Sıkılmadan,bıkmadan,yorulmadan,gözlerimi ayırmadan,dikkatini dağıtmadan zevkle dinlerim.Severim dinlemeyi en az konuşmak kadar.
Tahammül edemediğimse,bi boşvermişlik havalarında bulunup ciddiye almadan ortalıkta parazit yapan tripler.Koskoca bi boşluk baktığımda gördüğüm!

Hemen başlayıp bitmeye mi çalışır var olan.Bu yılda aynı şey yani.Hemen geçmiyo mu?Yoksa yine bana mı böyle geliyo bu?
Gerçi 2012 havasında değilim henüz.Yaklaşık olarak Mart ayına falan gelmemiz lazım ki ben 2012 havalarına geçmeye başlamış olayım...
İnanıyorum bu yıl güzel olacak bi çok şey.Bu gün için pek hissetmiyorum belki ama daha biçok gün yok mu 2012de.Çoğu güzel geçicektir mutlaka.Evet,tam olarak öyle olacak.

Bu gece kalbimin üstünde koca bi taş,boğazımda da koca bi yumruk var.Artık kendimi bile görmezden gelebildiğimi fark ettim demin.İstersem o taşa ve yumruğa rağmen,çok deli kahkaha atabiliyomuşum.Bilmediğim çok şey var.Sanırım "diğerleri"ne dahil olmak da böyle bişeymiş.Üzgünüm...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder