29 Ocak 2012 Pazar

Kıymetlidir o 'can'.Bilir...

Deliler gibi istediğim bişey vardı benim yine...Yaklaşık bi üç yıldır hep dilediğim...
Bi şekilde olmadı bunca zamandır,olduramadık...Ama kısa bi süre önce bu dileğim gerçek oldu benim.O kadar güzel ki içim...
Beni şanslı kıldıkları için hep minnettarım dostlarıma.İçim içime sığmaz hallere getirdikleri için o kadar özeller ki...

İçten içe hep bildim ben onun "can" olduğunu...*Canarkadaş dedik bi kere var mıydı ötesi.Haklı çıkardı beni her defasında,canlığın hakkını verdi hep...Bi dileği gerçek kıldığının farkında mıdır? Hatta iki...
Nasıl teşekkür etsem ne söylesem yetmez.Az gelir,bilirim.Bi tanedir ooo :)
Ama anlar o bilir içimi,onuda bilirim...

Özetle bide burdan teşekkür etmek istedim...
Dönüp baktığımda yüzümde bi tebessüm oluştursun,bi daha can demek için telefona sarılayım diye...
Minik bi not düşmek istedim geçmişime...
Bi daha bin teşekkür o zaman :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder