21 Ocak 2012 Cumartesi

Öyle işte...

Ordaydım bu akşam.Ama bu sefer yalnız...
O şen şakrak insanlar olmadan gittim...O şen kahkahalar atan ben'siz gittim.
Yağmur yağdı...İçimde bişeyler acıdı.İnkar etmem...En net orda gördüm ben herşeyin değiştiğini...Uzaktan baktım sadece,gidip oturamadım o masaya...Çok ürperdim belki ama gördüm ki fazlasıyla sahiplenmişim her günümü.Yabana attığım,görmezden geldiğim hiç bi an'ım yok benim.
Eksilmeler,kırılmalar,yitenler,bitenler...Çok eksik vardı bugün orda.Eksik değil belki,bu şekilde söylemem yanlış,değişen hayatlar vardı özetle.
Belki de son iç acımı da bu akşam,orda bıraktım.Görmeden kabullenmediğim ufak tefek şeyler kalmış varsayıp direndiğim şeylere direnmekten vazgeçtim.
Görmem gereken,beklediğim,aradığım sadece bi kareydi.Gittim ve gördüm.
Artık daha kolay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder