21 Mart 2012 Çarşamba

Evet,artık bitiriyoruz kutlamalarımızı.Bu sondu... :)

Gittikçe anlam katıldığına inandığım bi hayatım var.Evet en içten hissettiğim bu...
Her yaş günüm bi öncekinden bi adım daha anlamlı, bi nefes daha yaşanılası...Harika bişey...
Hayatımda olan,içimi rengarenk yapıp şu bi haftadır beni mutluluktan manyak edenler var ya hani.İyi ki varlar...
Hepsini de o kadar seviyorum ki.
Çok teşekkür ediyorum,herşey için...
Yanımda olamayan kıymetliler de varlıklarını en az yanımda ki canlar kadar hissettirebildikleri,o harika duyguları bana iletebildikleri için ayrı bi mutluluğa sebepler.
Hepsini de o kadar çok özledim ki...
Her birinize ayrı ayrı büsbüyük teşekkür ediyorum...
Koskocaman sarıp sarmaladığımı varsayın,olur mu?
İyi ki doğmuşum dedirttiğiniz için bana...
İyi ki nefes alıyorum dedirttiğiniz için...
Onca yapaylık arasında bana sunduğunuz samimiyetiniz için...
Bazen can kulağıyla dinleyip bazen kalbinizi açmaya layık gördüğünüz için...
Varlığınızı hep yanı başımda hissettirmeyi her an başarabildiğiniz için...
Kısacası her şeyinizle hayatımda olmayı seçtiğiniz için.
En kocaman teşekkür size...
Öyle veya böyle,bişeyleri zorlamaya gerek duymadan söylemeliyim ki,tam da olmak istediğim şekilde olmak istediğim yerdeyim aslında...
Daha ne isterim hayattan!
:)


2 yorum: