30 Mart 2012 Cuma

Yağmurlu zaman.

...Benim gözümden gör dünyayı.Benim gözümden yaşa,burayı...

Uçan tek bir martı çektiğimde nasıl üzgün olduğumu bil istiyorum...
Yanına yaklaşan bir martı olduğunda nasıl benimde bir kuş olup uçtuğumu bil mesela...
Denizin,tabir-i caizse çarşaf gibi olduğu vakitleri sevdiğimi bil istiyorum...
Güneşin veda ediş anını izlemeyi sevdiğimi...

Veda vaktinin hemen geçmesini...
Geceye hoş geldin demeyi sevdiğimi bil mesela.
İstanbul'u yaşamayı sevdiğimi bil istiyorum.

2 yorum:

  1. ne kadar çok şwy paylaşmak istiyorsan o kadar çok gidiyorlar. ne kadar da acımsızca değil mi? :/

    YanıtlaSil
  2. Bazen gitmen ya da onun gitmesi gerekiyor ya hani,aslında en doğrusu o olduğu için öyle.Zaman içinde daha iyi anlayıp rahatlıyor insan.
    Ciddi anlamda daha net görebilmek için bazı şeyleri mesafe lazım bazen.Hiç takılma,paylaşmak istediklerine yanındakiler senin düşündüğünden daha güzel ve daha fazla yetebileceklerdir.Bu hep böyle...

    YanıtlaSil