23 Mart 2012 Cuma

Sınav laneti;mis hava?



Güneş çok nazlandı ya hani bu sefer...Hiç göstermedi ya yüzünü hani uzun zamandır.
Yalan yok,çok özlemişim yahu...Şu bi kaç günde kendimize geldik,toparlandık...Kasvetten kurtulduk.Cıvıl cıvıl olduk,gördüğümüz konuştuğumuz herkese de bulaştırdık bu şen halimizden.
Nolmuş buna böyle ayaklar yerden kesilmiş,dedirttik herkeslere.Oh mis.
İçimizde bi düğüm varsa,sınav haftasının hafiften yaklaşmış olmasıdır.O kadar.Yoksa zaptedemicekler beni burda.Sokaklardan içeri alamicaklar :)

Bu kızın canını sıkan hiç mi bişey yok demeyin hemen,var.Var tabi olmaz olur mu.Şeniz dediysek o kadar da değil...

Ben sevemiyorum böyle yapmacık sohbetleri,yapmacık dokunuşları,yapmacık gülüşleri.
Gelmiyosa içinden konuşma,dokunma,gülme!
Bu kadar zor mu ya?-Hayır,değil biliyorum ben.Ama yok,bi düzen tutmuş ki gidiyo işte.Herkesin hayatına karışmam elbette haddim değil,ama benim hayatımsa söz konusu,orda bi dur arkadaş ya.Sen orda bi dur bakalım.
Yüzüme gülüpte arkamdan iş çevirme.Gülmek mi istiyosun;her anımızda deliler gibi gülelim,varım.Arkamdan iş mi çevirmek geçer gönlünden,yüzüme baka baka çevir o işi."Ben böyleyim,buyum" sinyalini ver bana.Ya da bi git,uzak ol.
Çok net değil mi Allah aşkına.Hani yani ne çok zor,ne de imkansız bişey bu istediğim...Anlatmaya çalıştığım.
Neyse işin özü düşüncelerinin arkasında durmalı insan dediğin diyorum ben.Düşündüklerini sahipsiz bırakmamalı...
Ama keyfimin yerinde oluşu çok baskın içimde.
Hani ne demeli,pürneşe...
Tam da öyle.
Herkes ne hali varsa görsün deyip gönlümün,güneşin,gülüşlerimin tadındayım ben.
Bi de yaz gelince nolurmuş bu bünye hiç bilemedim...
:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder