1 Mart 2012 Perşembe

Kısmet deriz o zaman

Bazen burda yazdığım yazıları konuştuklarım,hiç düşünmediğim şeyleri dillendiriyolar bana.Kızmıyorum,aksine hoşuma gidiyo genelde.Şaşırıyorum ama çok.
Yani kötü yanlış anlaşılmalar değil tabi bu bahsetmeye çalıştıklarım.O yüzden de can sıkıcı bi durum oluşmadı bu güne kadar pek.Onu da belirtip öyle geçiyorum :)
Mesela son konu,aşık mı olmak istiyosun sen ya? başlıklıydı. :)
O an için kısacık bi cevapla yanıtladım ama biraz açmak gelir içimden.
Elbette yaşama dair yaşamaya ve hissetmeye dair istediğim bazı şeyler var.
Elbette karşıma çıkan güzellikleri görmezden gelmeyi istemem.
Ve tabi ki kafama uyan ve birbirimizi mutlu kılabileceğimize inandığım bi insan olsun isterim hayatımda.
Yani bu tarz düşünceler beynimin bi köşesinde var canlar,evet :)
Ama şöylede bi hakikat var ki içimde;hiç acelem yok :)
Sindire sindire yaşamak dedikleri şey var ya hani...Öylesi işte.
Varsa eğer yaşanması gerekenler, beni bekleyenler;buyursunlar gelsinler.Ama saçma sapan bi zamanda bitmesinler dibimde :)
Hani doğru zamanlama olursa çok iyi olur bence :)
Şaka bi yana mutluluksa eğer günün amacı her günümde,nasıl derler,canını çıkarana kadar yaşarım ben onu her türlü :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder