19 Mart 2012 Pazartesi

Gece kuşları :)

Öyle pek fazla eğlence hayatım yoktur benim.Nadirdir ama dolu doludur.Belki de nadir olduğundan bu kadar mutlu kılar beni.Hani ne derler,dibine kadar yaşarım.Öyle. :)
Geçen gece de öyle eğlenceden kudurduğum bi geceydi.Ne kadar eğlendim?
Çok fena eğlendim.
Çok fazla güldüm...Bol bol dans ettim.Her şey harikaydı.
Yanımda olan,o geceyi bu kadar güzel kılan herkese ayrı ayrı teşekkür ettim.Yine ediyorum...
İyi ki o an kafamı kaldırdığımda göz göze gelebildim.Gülümsemelerime hep karşılık buldum dolu dolu.İyi ki deliler gibi tepindiniz benimle birlikte...

Bizde doğum günleri hafta şeklinde kutlanır hep.Bu da o haftanın bi parçasıydı.Biraz benim...Biraz en tatlının.
Sevinçler,kahkahalar en bolundan hep ortak.
Unutmam mümkün değil ama sadece minik bi not.Sonradan baktığım zamanda "ne eğlenmiştik ya!"demek için.















Kocaman seviyorum hepinizi de :) Asıl siz iyi ki varsınıız :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder