31 Aralık 2011 Cumartesi

Cingıl belss,cingıl beeels... :)

İnsan hayatında ki en önemli şeylerden biride heyecan biliyomusunuz?Kaç gündür içimizin kıpır kıpır hoplayıp zıplaması nası güzel oldu...Ama bu sabah,yeter artık hadiiii diye patladık hepimiz.
Uyandığım zaman hazırlanmış bi kahvaltı sofrası görmek kadar güzel bi güne başlama yöntemim daha yok.Yanında en mutlu edeninden bi not varsa bide...
Harika değil mi ya,yoksa sadece bana mı oluyo bu olan :)
Odada hep birlikte,uzun uzun kahvaltı yapma keyfini değişmem bişeye,hele yılın son günüydeysek. :)
Neyse kahvaltıdan önce bi heycan,hediye telaşına düştük...
-Bana kim alıyomuş?
-Hadi!...
-Ne almış...
-Yaaaaaağğğğğğ....
-Bayıldım!
-Oha.
-Çok tatlı değil mi amaa?
-Nası bilmişsiiin!
-Ben tahmin etmiştim zaten!
-Hadi ordan.
-Cingıl beels!
-Zilleri çıngırdaat!
-Çok mutlu oldum yaa!
-Çığlııık.
-Hoplamak.
-Zıplamak.
-Dans etmek...
İşte kafanızda canlanan bütün bu sevinç manyaklığı...

*Hediyeme ba-yıl-dım!
Nası bilmiş nası bulmuş.O güzel kalbine sağlık.Bi tanesin seen...İçimde ki balıklar hoplamaktan manyak oldu bugün hadi bakalım :)Çok teşekkür ettim caniçiii... 
Aldığım notlarda elbette ki başımın tacı.Sizin elleriniz değerde ben baştacı yapmaz mıyım o harikaları tatlılaar :)

Efendim,harika bi yıl olsun bu yıl.Hep mutluluk getirsin bize,Hepimizin gönlüne güzellikler değsin.Dilediğimiz bütün mutluluklar bizden ve sevdiklerimizin günlerinden eksik olmasın.Elde edilebilecek başarılar üzmesin bizi,zaferlerimiz olsun :)
En kocamanından sağlık olsun.
Kısacası en güzel senemiz olsun bu yıl.(Seneye yine en güzelini isteriz,o zamanda en güzeli olur böyle katlana katlana patlarız artık mutluluktan :) )

Şimdi kızlarla alışverişe çıkıyoruz.Akşama elbette kendimize has,mükemmel bi yeni yıl karşılama durumumuz var.İsteyen herkesi bekleriz efendim... :)

O zaman;mutlu senelerrr..! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder