1 Aralık 2011 Perşembe

Can'dır hepside. Bilirim !

Şöyle bi düşünüp bi ölçüp tarttığımda,çok karlıyım ben çok.
Haddinden fazla kazık yemişliğim var belki arkadaş dediklerimden ama haklarını ödeyemeyeceğim,yürekleri kocaman can arkadaşlarım da var benim.
Beni çok güzel idare etmeleri var mesela,gülüşlerine ortak etmeleri,bi güzel dinleyip yer yer beni yüreklendirmeleri zaman zaman "orda yanlışsın dur bakalım!"ları var...
Ayırdıkları zamanın ne kadar değerli olduğunun öyle bi farkındayım ki.O kadar önemli ki...Hepsi de nası güzel insanlar.
Arkadaşlarım en güzel şanslarımdan.
En büyük şanssızlıklarıma yol açanlarda arkadaş sıfatındalar.Ama öğreniyorum.Kesin çizgilerle çiziyorum altını.Her arkadaş sıfatı taşıyanın aslında bi halt olmadığını kazıyorum beynime...
Sen huzurlu ol başka bişey istemem'i duyunca nası ısınıyo içim nası...Bi bilseler huzur kaynaklarının kendileri olduklarını...
"iyi bi insansın sen!"
Konu yenen kazıkları hazmetmek olunca,öyle bi sinir bozucu duruyo ki bu laf insanın üstünde...
Anlatmam mümkün değil cinsten!
Kötü olmayı ister mi bi insan?
-istiyorum inanın...
Zorla kötü bi insan yapıcak bunlar beni :)
Şöyle biraz kendimden sıyrılıp düşününce,bi bakınca o kadar basit,alabildiğine saçma bi konu ki...Ama napalım,iyi bi insanım ben ne gelir elden :)
Neyse o değil konu.
Ben canlarıma öyle bi minnettarım ki,öyle bi şükrediyorum ki...
Minicik bi huzursuzlukta "bir" oluşlarımız var en sevdiğimden,dünyayı dalgaya alışımız var katıla katıla gülerken,yeri gelince kavgalarımız çemkirmelerimiz var en gerçeğinden,geçen zaman içinde ne olursa olsun o gülüşlerinde kavgalarında hep samimi olduğunu bilmemiz var içten içe,birbirimizi gördüğümüzde gözlerimizin içlerinin güldüğünü görebilmek var örneğin herkese nasip olmayacak cinsten...Anlata anlata bitiremiceğim çok güzel şey var yani.
O kadar çok seviyorum ki hepinizi de,"can" demem boşuna değil biliniz :)
"Ömürlük" olun emi,en büyük duam bu...
Harikasınız canlar,öper sarar sarmalarım hepinizide :)



Hadi hepimiz alalım şu deli başlarımızı gidip yerleşelim şuraya.Mutlu mesut yaşarız diyorum ben.Eminim yaşlanmayız,ciddiyim bak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder