26 Aralık 2011 Pazartesi

En doğrusundan;İyi ki var!

Dün benim en eski can arkadaşımın doğum günüydü.
Deseler ki bak ona ve ne gördüğünü anlat bize;kolkola hiç yorulmadan yürümek derim,saçma sapan kahkahalarım derim,belki gereksiz ama en anlamlı gözyaşlarım derim,uzattıkça uzatırım ama en sonunda "çocukluğum" derim ona...O kadar benimsenmiş bi durumda yani...O kadar bildik,o kadar ben.
Bi insana her an hiç tereddütsüz güvenebilmek,yapılan planlara hiç düşünmeden dahil edebilmek onu,her an var olacağını bilmek,ne kadar ısıtır insanın içini...
İşte bu yüzdendir ki,söz konusu en eski cansa benim içim hep en sıcak.
Herşeyi bırakıyorum bi kenara,çünkü biliyorum ki çok geçici insan var günlerimizde,o yüzden ben ondan çok daha fazla kutluyorum onun gününü.
İyi ki var o...
İyi ki eli hep omzumda...
İyi ki aklım da,içim de her gün onda...
İyi ki minicik bişeye ihtiyaç duyduğumuzda telefona sarılıp birbirimize kaçıyoruz zamana aldanmadan...
O kadar kıymetlisin işte!
Yanında olabilmek için neler vermezdim biliyomusun...
Ama bilirim hissedersin sen.
Kalbimin en ortasında tepinen bi ses var; en gerçeğinden iyi ki doğdun! diye...
Sevgi en büyük...
Tamam mı?
:)

Başucuma koydum bunları.Birlikte başlıyoruz güne kuzucanım.
Baş köşedeler,pek kıymetliler bi görsen... :)

2 yorum:

  1. Ne güzel böyle bir dosta sahip olmak.Bu zamanda az bulunur geçekten de nazar deymesin arkadaşlığınıza bir ömür sürsün inşallah..

    YanıtlaSil
  2. İkiz Annesi;
    evet gerçekten çok güzel.kendimi arkadaş konusunda şanslı hissettiren çok insan var çevremde.hepside pek kıymetli...
    hepsi ömürlük olsun inşallah.
    teşekkür ediyorum güzel kalbin için..

    YanıtlaSil