21 Aralık 2011 Çarşamba

doğru zaman?doğru tepki?iyi?kötü?fena?gerekli?gereksiz?saçma?haksızlık? ....

Bazen en iyisi susmak.Bazen en doğrusu söylemek.
En iyi ya da en doğru?
Orası size kalıyo işte...
O anda olması gerekenin önüne geçip geçememe gücünü kendinizde bulursanız ne âlâ.
Zaten o gücü hissedip yaptığınız tercih,büyük ölçüde o an için en güzeli.
Olurda algılayamazsanız o an için ne seçmeniz gerektiğini,işte orda tüyü diktiniz demektir. :)
Öyle bişey yaşadığımı hissediyorum zira gün için...
Ben söyliceğimi söylemiş,içimi dökmüş kenara çekilmiştim aslında.Öyle mi oldu? Hayır öyle olmadı tabi ki...
Söyliceğimi söyledim,içimi döktüm evet ama sonrasında tam olarak yer aldığım konum "kenar" değil tamtamına "ortagöbek" dedikleri yerdi...
Hoş mu? Değil derim ben...Hem de hiç.

Onca gürültü patırtı,saçma sapan anlaşılma çabaları,haksız yere gereksiz şeyler duymak belki zaman zaman söylemek,üzülmek ve sanırım en kötüsüde izinin her daim benimle olduğunu bildiğim kalp kırıklıkları kalıyo geride.
Bi gün bi yerde biticek bu durum,bi anda "yeter yahu,sizle mi uğraşıcam ben!" deyip herkesten çekicem elimi...
İşte sanırım o zaman hepimiz rahata kavuşmuş olcaz.
Artık düşündüğüm budur.Dilerimki o an en doğru zamanda gelen bi an olsun,sadece bu...




-Bu arada rüyamda Defne'yi gördüm dün.Kaçmış parka gelmiş,tesadüfen gözgöze geliyoruz...Ablacım diyo bana...
Öyle bi sarılmak yok.Öyle bi tatlılık hiç yok...Gün boyu aklımdaydı hep.Etkisinde kalmak böyle bişeydi sanırım.Evet.Tam olarak böyle bişeydi.

2 yorum: