24 Aralık 2011 Cumartesi

Çok yağdı,çok esti. Çok !

Hem yağmur hem rüzgar fazla değil mi sizcede bi gün içinde.İkiside kudurmuş gibi kendini ispatlamak için birbiriyle yarışır hale gelirse hele,fazlasıyla çıkar işte ortaya o yaratıcı laflar!Böyle ağzınızı doldura doldura saydırmaz mısınız tepenizden aşağı koca birikintide ki suyu üzerinize sıçratan o pis arabalara...
-Elbette yaparsınız.
-Elbette yaptım!
Bi noktadan sonra eziyete dönüşüyo bu yağmurdu rüzgardı,insanı düşündüğünde mutlu kılan şeyler bazen.Bugün o noktalardan biriydi sanırım.
Artık soğuktan adım atmaya dermenımızın kalmadığını düşündüğümüz ama sonrasında bi 180 dakika kadar daha adım atmak durumunda kaldığımız için,zordu.
Bi amaç varsa ortada dönmüyoruz yoldan,yılmıyoruz.Artık eminim.Kaçıncı defadır sağlam şekilde test ediyoruz ve evet,kafaya koyduysak gidiyoruz biz :)
Yine yol arkadaşımla birlikte tabi ki.Hiç bırakmaz ki.Bi tanediir,bilirim...İyi ki vardır en tatlı.


-Her şeyi geçtim o nası güzel bi aşureydi yahu.Ama tabi ki belliydi anne elinin değmediği.Annemin aşuresine rakip bi aşure yiyemedim henüz.
Çok özledim evimi artık ya..Dayanılcak gibi değil.
Geç zaman geç...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder