30 Aralık 2011 Cuma

Peki ya paketten "ev kokusu" çıkarsa?

Pek mesut açtım gözümü bugün.Pür telaş hazırlanıp kaptım annemlerin gönderdiği paketi.
Nası güzel bi kokudur o evimden gelen,nası hissedilir benim güzel annemin o mis elleri...
Reçeller,börekler,soslar,mis poğaçalar,minik notlar,en mutluluk taşıyanından bi hediye...Daha sayamadıklarım...
İçimdeki balıklar bi hopladı,bi duruldu hüzünlenip,sonra bi daha hopladı mutluluktan...
-Çok özlediiiiiiiiiim diye mızıkladım ortalıkta biraz ama geçti mızmızlığım hemen,mutluluk daha ağır bastı...
Yeni yılın ilk hediyesinide almış oluyorum gün itibariyle.Mutluluklarım boyumu aşıyo bi görseniz...
Ayrı geçicek de olsa bu yılbaşı,kalbimin aklımın çok çok kocamanlık bi bölümü bizim evde haberiniz olsun...
Siz nası tatlı insanlarsınız haberiniz var mı en kocaman kalpler.
Çok seviyorum sizi çok.
En kocaman teşekkürlerimden bu sefer ki...

3 yorum:

  1. Canım hediyeni güle güle kullan..
    Bloğunu keşfettiğime sevindim..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum her ikinizede :)
    ben daha çok evindim hoşgeldin :)

    YanıtlaSil