28 Aralık 2011 Çarşamba

Yeniyılyeniyılyeniyılyeniyıl !

Aman odamızda bi hengame ki dillere destan cinsten...
Yılbaşı çekilişi yaptık geçtiğimiz hafta biz.Bi kurtlanmak tabi hepimizde deli gibi bi merak...Kim kime çıktı,ne alsam,ne yapsam...
Bu gün alış veriş günü ilan ettik.Hepimiz dağıldık bi yerlere başladık arayışlara.
Tek başımıza!
Zordur tek başına hediye almak benim için hep.İlla bi yardımcı beyin isterim yanımda fikir isterim,belki dinlemem ama isterim :)
Zorlandım çok...Oraya girdim,buraya koştum,ağlamaklı oldum bazen;yoruldum ama mutlu oldum sonrasında.Suratımda saçma sapan bi gülümsemeyle yaptım alışverişimi...
Belki tam olarak aradığım şeyi bulamadım ama olsun buda güzel oldu :)
İçimde bi kıpırtı...
Kalbimde bi çırpınan kuş...
Yeni yıl telaşıdır hissedilen...
Heyecan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder