9 Kasım 2010 Salı

Aklıma düşerseee..



Annem derim başka da bişey demem..Yoktur çünkü başka lafa söze gerek!Özettir,nettir,güzeldir,örneğimdir,idolümdür,bitanedir,kalbimdir,elimdir,
kaşımdır gözümdür,sevgimdir,merhametimdir,herşeyimdir...
Yaşamama sebeptir,var oluşumdur...
Her düşüşümde elimden tutandır...
Hani o şarkıda geçen "rolünü unutup dost olan!"dır...
En kocaman kalbi taşıyandır...
Koruyucu melektir her daim...
İşin özü herkesin annesi bitaneciktir ama benim annem daha bi bitaneciktir sanki...




-Çalışan kadın,yazar, oyuncu , yönetmen, dost, eş ,anne.O kadar karpuz iki koltuğun altında bir kadın.İnsan olduğu iddiasında ancak şüphelerim var, uzaylı olma ihtimali üstünde duruyorum.Sen hem bu kadar işi yap hem de bu ülkede yaşayan bir kadın ol.İmkanı yok.Oturup evinde kaba etlerini büyütmesi lazım, türk kadını olmanın birinci şartı bu, ikincisi şikayet.İkisi de yok.Olmaz , olamaz.
Bir de üstüne yumuşacık,kahve,mis kokulu saçları var,en sevdiğim hani.

Çok seviyorum demiş miydim?

Sesini duymadan , onla konuşmadan devam eden günü saymıyorum gün diye.
Çok seviyorum dedim değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder