10 Kasım 2010 Çarşamba

Biri -zeytinli sürpriz poğaçası mı dedi?

Ne güzeldir insanın gözünü açtığında kendisi için hazırlanmış minik bi sürprizle karşılaşması...Sürprizler hep başkadır da sabah sürprizleri daha mı bi gıdıklar insanın içini.Öyle gelir bana.Daha bi şapşallaşır insan daha fazla afallar ama bi o kadarda mutlu olur işte!
Bu notun altına bırakılmış iki tane zeytinli poğaçadır işte günümü güzel yapan...Mis kokan bi gün yaşatan...
Yaşatanlar mı?İki tane minnak tavşan :)Canım Anılımla Sümbülüm...O saçma sapan mikro sınav telaşının içinde böylede canlık yapabilcek iki güzel insan bu minnak tavşanlar...
Gelde sevme,gelde kendini iyi hissetme,gelde şükretme...


Evet evet bende varım bu resimde...Nerde mi?-işte minnakların beni aralarına alıp mıkır mıkır gıdıklayıp çatlatma noktasına getirdikleri noktada tam olarak... :)

Güneş ışığıdır bize iyi gelen hep...Bi bunu derim başkada söz söylemem...


Evet!Bu da onca zaman aklımızda kalbimizde fikrimizde olan bi kareydi...Yakaladık sonunda...Bekledik...Anıl uzattı saçlarını,ben kestirdim.Sonuç mu?E sonuç ortada işte... :)


Başım sıkıştığında ilk o geliyorsa aklıma,sevincimi koşa koşa gelip ona anlatıyorsam telaşla,çekinmeden gözyaşlarımı görmesine izin veriyorsam,hastalandığında "sırtına havlu koymak gerek senin!"diye anneliğim tutuyorsa eğer...Arkadaştır,kardeştir,ailedir,yoldaştır,minnak balıktır,iyi ki'dir.Daha'sınada gerek yoktur :)

1 yorum:

  1. beni ığıl ığıl ağlattın gene şu yatakta ya bişey demiyorum ..okudukça ıslandı gitti yanağım :( seni çok seviyorumm gülşahım :**

    YanıtlaSil