29 Kasım 2010 Pazartesi

Neresi bu kürkçü dükkanı dedikleri acep?

Evet an itibariyle yurduma dönmüş yatağıma uzanmış kulaklıklarımı takıp müziğimi dinlemeye başlamış bulunmaktayım.Kaldığım yerden aynen devam yani.Milim değişme yok.Nefret ediyorum o bavulu yerleştirmekten.Nasıl sıkıcı bi iştir bu Allahım...
Bazen yorar yol adamı bazen iyi gelir toparlar derim ya ben hep,bu sefer yorucuydu sanki...Gönülsüz geldiğimden mi nedir pek yoruldum.
Kızları çok özlemişim ama onu belirtmeden geçmem.Hele Anılııı :)Nerlerde o kayboldu göremiyorum çıktımı acep?Özlem sınava gitti İlke ders çalışıyo...Evet,sınıvları bitirmiş olmanın rahatlığı devrede derim ben.(Anılda aşağıdaymış sessiz sessiz kurabiye yiyomuş deli bu ya :D)
Biraz uyusam çok mu güzel olur ne?Öyle olur sanki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder